主頁 本書讀者評論選輯我想看來生不做中國人简体字版

Sunday, December 15, 2013

如何從網上購買拙著

有來自歐洲的讀者通知,可從台灣的誠品網上書店購買拙著《來生不做中國人》,非常方便快捷。辦法是登入誠品網上書店網頁 http://www.eslite.com/, 首先登記為會員,然後到這裡 http://www.eslite.com/product.aspx?pgid=1001110791738759 ,可用 VISA 付款。書價是台幣225元,以DHL 速遞 (3天內收到)到歐洲的運費也只是台幣
225元,加起來總額是台幣450元,非常便宜,而且快速穩當。許多中國民眾曾來郵問如何購買此書,相信這就是個極好方法。

3 Comments:

Unknown said...

大陆能寄到嘛!

Anonymous said...

除了偶爾說說:我要做白人,金髮碧眼白皮膚,我還會在家裡說:Bring back Apartheid!
究竟南非除了有民主,還有甚麼好?津巴布韋不值一提,獨裁和赤貧。我支持白人統治南非,南非是白人建立的!!

>>>>怎麼我沒想到寫自己的過去?我考慮下次這裡有新文章才寫,又或者在其他地方寫,如果這裡有新文章才貼上來。未看來生不做中國人之前,我從不想做中國人,間接知道做人要做白人,知道北歐(的事)和中國的問題。

噢!我沒想到以前那麼大膽,我...我的中學老師沒因此懲罰我,我應該沒犯法吧!

按照承諾,我會寫些未寫過的過去,中學那時最刺激的了。如果這文章被刪去,我不會在我真是那麼神憎鬼厭嗎?繼續張貼。

我說魯迅的文章浪費時間,不是現代白話文,偉大之處是救不了中國人也繼續寫文章。如果我要推薦中國文學,我會推薦《如意君傳》(又名《閫娛情傳》)。噢!文言文,我花了很多時間查字典。我在中學上課時,小息時看。

精彩內容之一:
後乃舉一足傍,曹乃擦麈柄,斜投牝口,兩相淫蕩,忽已入牝。後舉身,側而就之,至盡其根,往來抽送,無復切切疼痛之態矣。於是令小嬪持燭立侍於旁。後以纖手拽麈柄,令曹仰臥,後以牝口就曹麈柄,遂跨馬而坐,一舉一落,麈柄漸入牝,惟根尚餘三四寸,曹仰身送之,後笑曰:「汝為人太毒害,欲便了我。且勿動,我欲著看其往來之妙耳。」

除此之外我要推薦Jan Hus的信,印象最深刻的是他被監禁時,他和仇敵一起啜泣,因為Jan Hus對他說了一些offensive words,起初我還以為是粗口,原來特別是叫了他做forger of wintings。

我還想看捷克人moravianhawk寫過的:For example chronicle of Jihlava written in 1480's complained that the religious people are the most responsible for human suffering plaguing the society.

Anonymous said...

先貼舊回覆,明天才寫

Democracy a black viewpoint
http://www.stormfront.org/forum/t973671/
This was sent to me by a close family friend. Hes real good about finding things like this.


A black kid asks his mother, "Mama, what's a Democracy?"

"Well, son, that's when white folks work every day so we can get all our benefits; you knows like free cell phones for each family member, rent subsidy, food stamps, WIC, free healthcare, utility subsidy, and the list goes on and on, you knows".

"But mama, don't the white people get pissed off about that?

"Sure they do, that's called racism!"
(Never more simply explained)

Black man says: Bring back Apartheid


Liberal Irish reporter Fergal Keane of the BBC is told from the horses mouth (a Black South African) that Blacks were better off under Apartheid and that their lives would only get better if the Apartheid government came back to power.

Fergal: Do you ever think your life is going to get better Josef?

Josef: Maybe my life would change if the Nationalist Party came back, not the ANC.

Fergal: I don't believe you. Come on. That was a White government that put you down, that treated you terribly, you cant really believe that?

Josef: But in terms of work they didn't oppress us. We didnt struggle for work then.

It appears that even when confronted with overwhelming evidence that he supported the wrong people in South Africa, liberal Irish reporter Fergal Keane still refuses to accept that he was wrong and then proceeds to tell a Black South African, living in South Africa that he, Irishman Fergal Keane who lives in Ireland knows better.

 

blogger templates 3 columns